BUDOWNICTWO KOMUNIKACYJNE

  • Budowa ściany oporowej podtrzymującej nasyp drogi krajowej S-7, ekranów akustycznych i wyjść ewakuacyjnych w ramach rozbudowy ul. Mostowej w Myśleniach. Łączna długość ściany oporowej i ekranu akustycznego – 770 mb. Konstrukcja ściany wykonana z grodzic stalowych typu Larsen kotwionych w jednym lub dwóch poziomach kotwami iniekcyjnymi firmy Titan. Wysokość ściany do 6,0 m. Na ścianie ustawione ekrany akustyczne. Projekt koncepcyjny, budowlany i wykonawczy. Realizacja w latach 2006 – 2008.  Inwestor – Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o/Kraków. Współpraca: mgr inż. Sławomir Zbylut. Biuro prowadzące: Pracownia Studiów i Projektów Drogowych „Klotoida”.

 

  • Budowa ekranów akustycznych w ciągu Drogi Krajowej nr 4 na odcinku Rzeszów – Łańcut – łączna długość ekranu 8 800 mb - projekt budowlany, wykonawczy i nadzór autorski. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o/Rzeszów – projekt styczeń 2010 – wrzesień 2010, współpraca: inż. Sławomir Zbylut, Biuro Prowadzące: Pracownia Studiów i Projektów Drogowych „Klotoida”.
  • Budowa ekranów akustycznych w ciągu Drogi Krajowej nr 4 na odcinku Machowa  – Pilzno – łączna długość 6 600 mb – projekt budowlany i wykonawczy, nadzór autorski. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział Rzeszów – projekt kwiecień 2008 – październik 2009.
  • Budowa ekranów akustycznych w ciągu Drogi Ekspresowej nr 1 w rejonie lotniska Pyrzowice – łączna długość 1 400 mb – wartość inwestycji 4,5 mln złotych – projekt wykonawczy, nadzór autorski. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział Katowice – projekt wrzesień 2010 – styczeń 11.
  • Budowa ekranów akustycznych w ciągu Autostrady A4 w rejonie Puszczy Niepołomickiej -  łączna długość 4 400 mb – wartość inwestycji 11 mln złotych – projekt budowlany i wykonawczy, nadzór autorski. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział Kraków – projekt styczeń 2011 – kwiecień 2011.
  • Budowa kładki pieszo-jezdnej w miejscowości Kazimierza Wielka – rozpiętość obiektu 18,5 m – projekt budowlany, wykonawczy i nadzór autorski. Inwestor: Gmina Kazimierza Wielka – projekt grudzień 2005 – maj 2006, współpraca: inż. Bartosz Ludomirski, Biuro Prowadzące: „Serpentyna” Marek Faryna.
  • Projekt rusztowań mostowych w ramach budowy węzła drogowego Łopuszańska – Aleje Jerozolimskie w Warszawie – projekt wykonawczy, nadzór autorski. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o/Warszawa, projekt grudzień 2008 – wrzesień 2009, współpraca: inż. Aneta Długosz, inż. Andrzej Piernaczyk, Wykonawstwo i współpraca: DSK Deskbud.
  • Projekt rusztowań mostowych w ramach budowy drogi ekspresowej S8 na odcinku Kępno – Wieruszów, województwo łódzkie/wielkopolskie – projekt wykonawczy, nadzór autorski i odbiory końcowe rusztowań ustrojów nośnych obiektów WS-12 i WD-16. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, projekt styczeń 2013 – lipiec 2013, współpraca: inż. Andrzej Piernaczyk, Wykonawstwo i współpraca: DSK Deskbud.
  • Projekt rusztowania estakady ES-09 w miejscowości Wilkowice w ramach budowy drogi ekspresowej S69 Zwardoń – Bielsko Biała – projekt rusztowania i deskowania płyty pomostu dwunitkowej estakady o długości 1200 m. Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o/Katowice, kwiecień 2015, współpraca: inż. Aneta Długosz, Wykonawstwo i współpraca: DSK Deskbud